Hírek, aktualitások
Tájékoztatás engedélykötelezettségről, ellenőrzött bejelentésről
Tisztelt Ügyfeleink!
2020. május 18. napjától hatályba lépett a veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet (a továbbiakban: rendelet), melynek hatálya bizonyos kivételekkel kierjed a jegyző hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyekre is.
A fenti rendelet egyszerűsíti az engedélyezési eljárásokat, az ellenőrzött bejelentés jogi hátterének megteremtésével.
Felhívom az ügyfelek figyelmét, hogy az ellenőrzött bejelentés elektronikus úton tehető meg – azaz ügyfélkapu útján, elektronikus űrlap útján, általános célú elektronikus kérelem űrlap szolgáltatás útján, e-mail útján. A rendelet értelmében az önkormányzat jegyzője köteles egy, a bejelentések fogadására szolgáló e-mail postafiókot működtetni.
A bejelentéseiket az alábbi e-mail címre továbbíthatják:
17. oldal / 43